Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Niccolo
Data: 2011-07-27 09:41:57
Matosi, kad apie save esi tikrai geros nuomonės ir jautiesi esą toks protingas, kad gali spręsti, kieno atsakymas geriausias, ir kas yra žmogbeždžionis. Kai man buvo kokie 30 metų, ir aš panašiai mąsčiau.
Paskui supratau, kad nieko nežinau, negaliu spręsti ir teisti, ir tai, kas atrodė visiška tiesa staiga apvirto ir tapo visiška nesąmone. Manau, kad ir tu dar sulauksi tokio meto.