Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-07-07 11:14:02
> „Nes jei sveikas protas elgesio netyrinėja, vadinasi jį tyrinėja tik
> nesveikas protas (arba niekas). Kadangi psichologai ir sociologai
> elgesį visgi tyrinėja, tai antra prielaida netinka. Vadinasi pagal
> tave minėti veikėjai yra nesveiko proto.“

Teiginys, kad sveikas protas elgesio netyrinėja buvo tavo.
Kadangi aš su juo nesutinku, tai man įdomu, kaip tu jį pagrįsi.

Dėl mano teiginio, tai ką čia begrįsti, čia tik loginės išvados iš taviškio.

Turim sveiką protą. Turim aibę subjektų, kurie jį gali tyrinėti.
Pagal tavo teiginį, sveikas protas į tą aibę neįeina. Vadinasi
aibėje yra, bet kas, išskyrus sveiką protą. Sąlyga nesveikam protui
negalioja, vadinasi ir jis gali būti toje aibėje. Kita galimybė — aibė
tuščia.

Kadangi sociologų ir iš dalies psichologų darbas ir yra elgesio tyrimas,
tai žinoma, jog aibė nėra tuščia.

Darant prielaidą, jog kam nors tyrinėti protas yra pagrindinis įrankis
ir iš teiginių, jog sveikas protas to nedaro, bet sociologai ir
psichologai tikrai tą daro gaunam ką? Kad psichologai ir sociologai
tyrinėja elgesį nesinaudodami sveiku protu. Kadangi protu naudotis
jie turi, vadinasi tas protas nesveikas. QED.

Jai aš sakau, kad „mano vyriausias brolis neskaito štai tos knygos“, tai
gali reikšti, kad tą bet kas, išskyrus vyriausią brolį, arba jos
neskaito niekas. Jei aš žinau, kad knygą tikrai kažkas skaito, tai aš
tada žinau ir tai, kad tas kažkas nėra mano vyriausias brolis.

Ko dar reikia?

ic
--
http://rimantas.com/