Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-07-07 13:03:12

> Teiginys, kad sveikas protas elgesio netyrinėja buvo tavo.
> Kadangi aš su juo nesutinku, tai man įdomu, kaip tu jį pagrįsi.

Patikslinu savo mintį: tai ne „sveiko proto“ kaip mokslinės disciplinos
tyrinėjimo objektas. Todėl nepakankama, kad kiekvienas, turintis „sveiko
proto“, galėtų kvalifikuotai vertinti / aiškinti reiškinius toje srityje.
Lygiai kaip „sveiko proto“ neužtenka rimtai diskutuojant apie įstatymus :)

> Dėl mano teiginio, tai ką čia begrįsti, čia tik loginės išvados iš
> taviškio.
>
> Turim sveiką protą. Turim aibę subjektų, kurie jį gali tyrinėti.
> Pagal tavo teiginį, sveikas protas į tą aibę neįeina. Vadinasi
> aibėje yra, bet kas, išskyrus sveiką protą. Sąlyga nesveikam protui
> negalioja, vadinasi ir jis gali būti toje aibėje. Kita galimybė — aibė
> tuščia.

Kaip jau minėjau, sąvokos „sveikas protas“ (sveika nuovoka) ir „nesveikas
protas“ (nesveika psichika) yra apie skirtingus dalykus. Todėl
išvedžiojimai, pagrįsti prielaida, kad jie turi tą pačią bendrą ašį, netenka
prasmės.