Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: locked
Data: 2011-07-03 10:19:36
nu fannnnntassstiska klausyk. o dantis visu patikrinai? ar tik nebus ten pas
kaikuriuos uzsleptos nepagarbos kartais? as tai skaitau uzpakalius isvis
amputuot reiketu, ir ne tik juos, nes juk vistiek visi zinome kas po tais
drabuziais slepiasi, tai kas kad uzdengta :O reikia eiti iki galo ir
sutvarkyti sita reikala