Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-07-07 00:21:41
> Pradėkkim nuo tavo teiginių pagrindimo ;), o ne tempimo į pievas su savo
> klausimais :p

Ok pradedam. Prašom išvardinti mano teiginius, kuriuos turiu pagrįsti.

> Na, va, kaip sakoma, ką ir reikėjo įrodyti :D Vėl į pievas :)

Kur pievos? Kas pirmas užsiminė apie tai „kaip tai daroma moksle“, aš ar tu?

Kadangi kaip tai daroma moksle esu susipažinęs, tai man tavo tokia
pastaba pasirodė visiškai iškritusi iš konteksto, dėl to paklausiau,
ar bent žinai, kaip tai daroma moksle. Vietoj atsakymo vis gaunu
kažkokias nuorodas į pievas.

Ne pievos čia, o mano noras išsiaiškinti, ar oponentas bent kiek gaudosi
srityje apie kurią bando diskutuoti.

ic
--
http://rimantas.com/