Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: locked
Data: 2011-07-01 10:41:53
"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message
news:iuhfd6$98r$1@trimpas.omnitel.net...
> tu is ko gyveni? Dirbi?

nu :)

> Darbas tau irgi px ar vis gi kiek svarbus?

kol gyvas lyg ir ne px

> ka veiktum, jei darbe butu tam tikra aprangos tasykle?
> siustum dirika nx ir eitum kito darbo?

taip, su tam tikrom islygom, ne visais atvejais apranga tai beprasmiskumo
virsune. nepatikesi, bet neturiu nieko pries apranga kuri pasaliniams del
patogumo leidzia lengvai identifikuoti darbuotoja galinti jiems padeti,
sitas pvz tarkim galioja bunant kokiu nors pardaveju/aptarnaujanciu
parduotuveje, o ne siaip kai kazkada uzejus morciui tokia "ideja"
nepagristai eme ir iskilo is lempos. o tiesa, realus pvz :D praeitais metais
gan daznai tekdavo pavaduoti kartais turejusi islekti firmos kolega kuris
paskirtas bendrauti su klientais, nu ir atejus klientui as is savo kabineto
atlekdavau be batu, su kojinemis (ne skyletomis :D), na ir sekdavosi netgi
geriau :) o mano argumentas ekstra atvejamstiek dirikui, tiek kitiems budavo
"as be batu kaip tik todel kad noriu parodyti kaip pas mus yra svaru", ar
gali buti artimesnis ir geresnis padrasinimas? :D neprisifantazuokim
problemu ir visiems bus tik geriau, o tai atsiprasant bl*t kartais susidaro
toks ispudis kad bendrauna absoliuciai ne zmones, o du is teatro vaidinimo
pabege idiotai, kiekvienas is savo isivaizduojamo auksto boksto, rodantys
kazka kas anei vienai pusei nerupi (vat cia ir visa ironija) besisukaujantys