Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-07-05 15:36:31
> o kuo šitie svarbesni už visą kitą etiką?

Oj. Išdėstyk man visą kitą etiką prašom.

> o jei bus apsirengęs, neteps
> nieko, nesmirdės, bet visus nx siuntinės? telefono garso bažnyčioj
> neišsijungs? ateis su tapkėm ir šlepsės aplink? kramtys kramtoškę ir
> nuspjaus į pakampę? išsitrauks cigaretę, pakelį numes po stalu o kancarą
> sukiš į vazoną?

Kai rasi normalias analogijas, tada bus galima ir pašnekėti. Šitos visos
pro šalį.

> o kas čia blogo? nes, locked žodžiais tariant, plastmasiniai nx
> žmogeliukai susitarė nors visiems turėtų būt px?

Tai vat, pasitelk visą kitą etiką ir sugalvok, kodėl tavo pateikti
pavyzdžiai yra objektyviai, o ne subjektyviai blogi.

> na taip, skirtinguose "susitarimo" sluoksniuose gyvenam, vienam blet nx
> ir su kiaulėm viskas px, o kitas nori šiek tiek "plasmasiškiau"..

Apie ką ir kalbu, labai gera skiriamoji geba: arba rengiesi kaip
jaunikiui patinka, arba kiaulė. Kitų variantų nerasta, ar ne?

ic
--
http://rimantas.com/