Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2011-07-04 11:27:33
> Bendrauti su žmonėmis tenka visiems. Man nereikia žinoti, kokios
> mikroschemos laikrodyje, tam, kad pamatyčiau jog jis stovi. Lygiai
> kaip ir nereikia psichologijos daktaro laipsnio suprasti, kad kai
> kurių žmonių pasaulėžiūra keistoka.

Tai... pabandyk rimtai ir nuosekliai argumentuotai, kaip tai daroma moksle,
paaiškinti, kas, kaip ir kodėl... Konstatuoti, kad kažkieno pasaulėžiūra ar
mintys skiriasi nuo tavo ir todėl atrodo „keistos“, tikrai daug išmanymo
nereikia. Išmanymo reikia, kad galėtum tai kvalifikuotai vertinti, o ne
žerti „vertinimus“ kaip žmogus, kuris iš savęs vertinimams daryti nieko
daugiau nereikalauja, tik sugebėti komunikuoti su kitais.

> Kuo toliau, tuo keistesnės replikos. Tai visi psichologai ir sociologai —
> liguistos psichikos?

:-))))) Tai praktiškai „nuoseklios“ argumentacijos ir kompetencijos pavyzdys
:) Ir pastangos dalykiškai išsiaiškinti esmę :)))