Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-07-02 17:45:13
> Analogiškai :D Elektronika su sandūromis nuo laikrodžių ant mūsų rankų,
> kvykiančių žaislų, kompo prie kurio sėdi, orkaitės, ausinuko... irgi
> „susiduri“. Kaip kad „susiduri“ su žmonėmis ;)

Naudotis tavo išvardintais prietaisais nereikia žinoti sandūrų ir
elektronikos, užtenka UI.

Bendrauti su žmonėmis tenka visiems. Man nereikia žinoti, kokios
mikroschemos laikrodyje, tam, kad pamatyčiau jog jis stovi. Lygiai
kaip ir nereikia psichologijos daktaro laipsnio suprasti, kad kai
kurių žmonių pasaulėžiūra keistoka.

> Sveikas protas elgesio netyrinėja ;)

Kuo toliau, tuo keistesnės replikos. Tai visi psichologai ir sociologai
— liguistos psichikos?

ic
--
http://rimantas.com/