Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: locked
Data: 2011-06-28 09:45:43
daug itaigiu ir iki skausmo zmogisku literaturiniu isvedziojimu, tik deja as
ne is tu kuriems naudojantis sia pagalbine priemone ispudi padaryti tampa
lengviau :) o vat su tuo tavo minimu "mastymo jaunumu" tai cia kaip tik
paciam siulyciau pamastyti ar tai nera vienas is tu dalyku kuriu pasigenda
visi supuve seniai (protine prasme), su metais palaipsniui sugriunantys i ta
pacia standartizuota meslo kruva, bo mastyt jau kaip ir tingisi, sugebeti
pagarba (del ko siuo atveju jinai tampa grynai plastmasine ir niekam
neidomi) isreikst kitokiais budais irgi kazkodel jau darosi kazkas itin
nebeapziotino, o isivaizduojamo "patogumo" jausmo bunant visuomeneje juk
kaip ne kaip norisi, ir davai uzsimerkus i bezdzioniu show. as betkaip
nesirengiu, treningu su kailiniais nenesioju, ir su svara viskas tvarkoj. ir
ne, visgi as nesutinku kad jis turejo kazkaiptai taikytis, nesuprantu is kur
atsiranda tokie primetimai, ala "ir taip aisku", man svarbioj sventej as jo
isvis neizvelgciau. ryskiai visi pamirso laikus kai mokykloj reikejo nesiot
spaliuku uniforma, raudona kaklaraisti, o vat dabar to nereikia, kas ir
kokiu pagrindu mokyklose (ir ne tik) panaikino "pagarba kitiems"? siaip
tikriausiai kad visa sita butu lengviau suprast, tai reikia but patyrusiam
toki dalyka kaip kad nuosirdus pasiuntimas nx nuo kokio nors grazaus
uniformuoto zmogaus, jau laaabai padeda atsibusti. dekui uz teisma :D