Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: S54
Data: 2011-07-03 00:13:41
kaip tik šiandien buvau Monako princo vestuvėse, visi akredituoti fotografai
buvo su kostiumais/smokingais.
Netgi tie, kurie tarp minios pakelėje stovėjo. Diena nebuvo šalta, kai kurie
fotografai savo švarkus atidavė asistentėm. Bet nemačiau nei vieno su
išlindusiu užpakaliu.

"Žvilgsnis"  wrote in message news:iu7mq4$ak6$1@trimpas.omnitel.net...

Nereik lialia... vestuvių fotografas daugiau-mažiau iš esmės estetas turi
būt.  Nesiūlau visur su kostiumu / smokingu dirbt (kai kas būtent taip ir
dirba, nors ir kaista ir dienos pabaigoje jį reikia „džiauti“)), bet turi
būt sveikas kompromisas. Kam svarbi diena, tie dažnai itin ir smulkmenom
rūpinasi ir stengiasi, leidžia laiką ir pinigus, samdo žmones...