Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: ASIA
Data: 2011-07-06 02:23:24
Užsinorėjau pareikšt savo nuomonę..

Jei vienas iš šito forumo gerbiamų fotografų būtų atėjęs vien su
šortais į mano vestuves (kurias labai gerai pafotkino - ačiū jam) -
tikrai būtų gavęs sąskaitą-faktūrą iš kurios nors ligoninės.
Mano giliu įsitikinimu - žmogus turi gerbt tą terpę kurioje esi.

O paskaičius protestuotojo prieš sistemą LOCKED rašliavas susidariau
įspūdį, kad rašinėja nebrandus forumo skaitovas-anonimas, kuris dar
negyvena iš to ką sukuria. T.Y - valgo tėvelių suteptą sumuštinį.
Ir apsikabinęs dovanotą Nikoną pyškina menus į savo 32 Gb kortelę. Nes
telpa daug kadrų.
Bet kuris viską žino apie dabartines populistines tendencijas apie
lyčių lygybę bei sušiktų "netolerastų" kvailiems pasisakymams...

Arba labai brandus "tolerastas"...

P.s. anyway- su tokiu požiūriu į visuomenę (ir į darbą) - sunku būtų
pragyvent iš užsakymų.