Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: locked
Data: 2011-07-01 00:36:17
"siGis" <s@s.s> wrote in message news:iufg1h$ipc$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu nesueina pas tave galai. Vaizdziai tariant. Lyg ir ne durnas - bet kai
> ko truksta. Pavardinsiu. Kritisko poziurio i savo mintis, logikos,
> supratimo kas yra argumentas,  irodymas (speju nemegai metematikos ir ypac
> geometrijos su jos teoremom).

blogai spejai

> Bendrrai tariant truksta mastymo disciplinos. Na ir zinoma fundamentaliu
> bendravimo principu supratimo be kuriu zmoniu tarpusavio sugyvenimas butu
> is viso neimanomas.

fundamentaliu - pavojingas zodis :) daug kas yra atsiprasant fundamentalu
del vienokiu ar kitokiu ivykiu, arba galima net pavadinti - istoriniu
klaidu, tik kodel tai turetu buti argumentas?

> Anglijos karaliene lankydmasi kazkokioje afrikos valstybeleje uzeidama i
> vietino, labai skurdaus gyventojo namus (beveik lusna) nusiave batelius
> tik del to kad taip pas juos priimta. Nepabijojo koju issitepti ar kokia
> velniava pasigauti, ne taip jau ten ir svaru. Ir nieko. Gerbk kitus jei
> pats nori buti gerbiamas. Nedaryk kitam to kas tau nepatiktu jeigu kiti
> tau darytu... Neabejoju kad siuos posakius, principus ir daugeli kitu esi
> ne karta girdejes. Ko gero netgi laikai juos teisingais. O vat su taikymu
> problemos. Rimtos.

kai yra taip, tai dar nereiskia jog negalejo buti kitaip, o dar reiktu
nepamirsti ir tokio dalyko kad zmoniu poziuris i daug ka keiciasi, tai gal
nereikia taip jau ciklintis ant kazko ka kokia nors karaliene daro.