Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: S54
Data: 2011-07-03 11:46:38
taigi:
1. sis zmogus reaguoja tik I isorinius dirgiklius, kaip Pavlovo suo - yra
davatku, uzsidesiu kelnes, nera nei vienos davatkos - ateisiu su glaudem I
laidotuves.
2. Viduje tuscia, nera nei nuosavo, nei iskiepyto supratimo apie kultura ir
morale. Yra tik tuscias pasiputimas "as ne toks kaip visi , man taisykles
px."
Tipo "as ne tokia, as litu bangesne".

"locked"  wrote in message news:iup8md$lfq$1@trimpas.omnitel.net...

ateiciau kaip noreciau, zinoma kazkiek ta itakotu davatku kiekis busiantis
aplink, ypac jei nuo ju kazkas veliau mano gyvenime netycia priklausytu (tfu
x3), gal dar kokiu nors rimtu priezasciu pateiksi? o pats bent paklausei
savo tevo kaip jam geriau butu, ar sprest uz kitus megsti?

"Piktuolis" <piktuolis@xxx.eLTe> wrote in message
> Ne, bet tu rimtai jauciu i tevo laidotuves su shortais ateitum ir dar
> aplinkiniams paaiskintum gyvenima.
>
> "locked" <mmr@centras.lt> wrote in message

>>> b?t.  Nesi?lau visur su kostiumu / smokingu dirbt (kai kas b?tent taip