Tema: Re: Kaip nereiktu rengtis ...
Autorius: VNO
Data: 2011-06-30 12:24:54
tavo "o man kas" ir atsako i tavo nesamones - jei butu "kas" KA VEIKTUM? :D

del svarku ar kitos aprangos formules - nereikia kabintis prie realiu pvz.

tu is ko gyveni? Dirbi?
Darbas tau irgi px ar vis gi kiek svarbus?
ka veiktum, jei darbe butu tam tikra aprangos tasykle?
siustum dirika nx ir eitum kito darbo?

VNO