Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Linelis
Data: 2017-06-16 08:57:55
Taigi rašiau, parašyk į mano emailą, susiskambinsim, galiu privažiuoti ir
pats matuokis kiek nori ir kaip nori
kiek supratau tu irgi iš Kauno

"CodeC"  wrote in message news:ohuoaj$9eg$1@trimpas.omnitel.net...

gal ir bus, as matai klausiu pries pirkdamas, ne poto. nei as pirkau to
e31 nei zadejau. galvojau garsiai. tave erzinau, nes labai reaguoji
nuspejamai. patinku as tau matyt labai, kad nepraleidi nei zodzio mano
be komentaru.
jei i T5 netilps 4 dviraciai, tai ir nepirksiu - nx jis man reikalingas
daugiau. o kad netilps, tai sansu yra. nes issimatavau siandien kiek
reikia erdves kompaktiskai sustatytiems 4 dviraciams be priekiniu ratu.
gavosi 165x120x100 cm su nedideliais uzmetimais atsargai. itariu, kad
tiek gautusi tik ilgos bazes T5 su dviem eilem sedyniu, to tokio as
tikrai nenoriu. gal kas turintis T5 patikslins, kiek ten lieka ilgio nuo
antros eiles sedyniu iki galo, kai isemi trivieti suola?
kazkaip nerandu googlej atsakymo, nors kiti matmenys yra. i ploti
gaunasi apie 122cm, vizualiai atrodo kad ir i ilgi tiek pat...
vokietijoj gan populiarus tvirtinimai i begius grindyse dviraciams.
maciau foto kur 4 sustatyti, bet ten isimtos buvo visos sedynes, tik
priekines like.