Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-12 19:45:36
On 2017.06.12 10:07, Linelis wrote:
> Dar jei apie dviračių vežiojimą su T5
>
> man patogiau ant paprastos auto ant stogo.

as bandziau ant paprastos ant stogo ir ant kablio. ant stogo pats 
nepatogiausias variantas man.

> T5 turėsi pirkti laikiklį ant bagažinės, nes į vidų tikrai retai kada
> dėsi (čia mano nuomonė)

T5 ketinu viska viduj veztis, rasiau kazkuriam poste kaip - i grindu 
begelius tvirtinasi spec laikikliai, prie kuriu tvirtai prikabinami 
dviraciai priekinemis sakemis nuemus priekini rata, niekas niekur 
neskraido ir nezidauzo. sedyne galine ketinu isimti permanentiskai.
liks 4 sedimos vietos :) nes MAN daugiau nereik. jei turi kokiu 
komentaru apie sitas mano mintis tai prasom kritikuot ;) gal perkalbesi.

> visų pirma reikės išimti sėdynes jei norėsi vežti dvirkas viduj,
> išėmimas užtruks, reikės kažkur sudėti tas sėdynes, jos užims vietos
> garaže kaip 1 auto
> o svarbiausia, galinę sėdynę-lova norint iškelti, reikės 2 vyrukų, o ir
> tai abiem stringai paruduos, nes ana sveria tai nuinakum. Žodžiu su
> žmona neiškelsi :)
> toliau, kaip sustatysi dviračius viduj? dvirkos judės trinsis, saloną
> trins, tuoj kažką aplaužysi ir baigsis tokie vežiojimai.
>
> Tada pagalvojus, jei tikslai kažką vežiotis viduj, tada kam pirkti
> multivaną už brangiai, gal geriau caravelle ar transporterį kombi,
> pinigai mažesni, sėdynės lengvesnės išimti,
> bet skambaliukų mažiau žinoma.
>
>
>
> "Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Laba,
> nu bet čia ir pievas rašinėja :)
> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
> kvalifikacijas ... :)
> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į
> variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D
>
> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
> antri metai važinėju, vis dar džiugina.
> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau
> kad
> pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info
> apie juos, ypač rusu forumai.
>
> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
> mašina,
> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)
>
> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
> poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
> važiuoti.
> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per
> 15min ir
> atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom
>
> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai,
> kuro sanaudos realios 9L
>
> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
>
>
> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>
> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.