Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-12 00:27:43
nezinau. ant greicio paziurejus tai neikvepia.
ten varikliai aisku stebuklingi, negenda arba taisosi nemokamai ir daug
geresni uz vw ?:)
kainuoja aisku pigiau, bet siaip pravertus skelbimus, tai irgi neatrodo
kad kazka normalesnio be 8-9k nupirktum. o tiek mokant tai jau geriau
damoket dar puse tiek ir turet tai ko reikia. keleivio duru abiejose
pusese kazkaip nepamaciau ant greicio, dar itariu webasto ten su ziburiu
nerasi, o kai susidesi, tai ir kaina acistos netoli multivano, tik
vistiek bus reno, tik gal biski naujesnis keliais metais :)