Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: spakainas
Data: 2017-06-13 09:19:33
Tai kad net nepanašu. Na o jei tau keliolika k€ nepinigai tai tuo labiau 
nėr apie ką diskutuot.

2017.06.12 18:29, Dainiushas rašė:
> tai tada pyst ir artėja prie naujo ford'o kainos.... :)
> 
> 6/12/2017 6:18 PM, spakainas rašė:
>> Nu bet tai kodekas priešingai - ieško normalaus ir nesudrožto. Nes 
>> paimt lavoną ir tikėtis papigiai atkelt tai čia irgi aCkiras 
>> kraštutinumas imho.
>>
>> 2017.06.12 14:27, dz rašė:
>>> as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi 
>>> pirkau pigiai  vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su 
>>> rida 400+ , galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:),
>>>
>>> zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda 
>>> tepalo antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje 
>>> susipisa ten daug ir brangiai
>>>
>>> pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) 
>>> vaziuoja daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai 
>>> stovi kaip toks aukstas...
>>>
>>> kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad 
>>> permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia 
>>> imsiu nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia 
>>> tema apie auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant 
>>> naturalaus nusidevejimo tai daba bbz:)
>>>
>>> "Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Laba,
>>> nu bet čia ir pievas rašinėja :)
>>> čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
>>> kvalifikacijas ... :)
>>> Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis 
>>> sueina į
>>> variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D
>>>
>>> Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
>>> antri metai važinėju, vis dar džiugina.
>>> Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai 
>>> pirkau kad
>>> pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
>>> Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas 
>>> info
>>> apie juos, ypač rusu forumai.
>>>
>>> Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
>>> mašina,
>>> bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)
>>>
>>> 1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
>>> poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
>>> todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
>>> važiuoti.
>>> 2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 
>>> 15min ir
>>> atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
>>> visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom
>>>
>>> bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, 
>>> gabaritai,
>>> kuro sanaudos realios 9L
>>>
>>> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
>>>
>>>
>>> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
>>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
>>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
>>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
>>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.
>