Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-11 22:04:19
keleivinio t5 atveju kazkiek tikiuosi pagristai turiu vilti, kad 
didziaja ridos dali sudaro tolimos keliones :)

On 2017.06.11 22:01, Dainiushas wrote:
> nu bet tai nežinai kai jie nuvažiuoti. Ar užmiesty ant 100km/h, ar po
> miestą pilnai krautu trinant.
>
> 6/11/2017 9:59 PM, CodeC rašė:
>> esminis klausimas cia turbut tik vienas - prie kokiu ridu statistiskai
>> vis sita pasileidzia? nes nu pilna tuose paciuose vokieciuose t5 su
>> 400kkm ant spydo. tai kazkaip nesitiki, kad ten juos pastoviai
>> prikelineja is numirusiu, nes anie skaiciuot dar geriau uz mus moka.
>>
>> On 2017.06.11 21:56, Kurmis wrote:
>>> sitie t5 kaip ir kiti PD motorai vargsta su veleneliais ir
>>> kompensatoriais. vokieciuose pilna po 6-7k eu su defektais. gilyn i
>>> motora randas dantratine sistema. berods vairo stiprintuvas jei
>>> prakiura, tai subega hidrolis i varikli. tepimas skiestas gaunasi, kas
>>> nepatinka motorui. purkstukai kaip ir visu PD. devisi, praktiskai
>>> nesitaiso. pavaru dezes ilgasis pusasis susidevi. tas galas kur dezeje
>>> gyvena susgrauzia. kainuoja nepigiai, nors vilnieciai ismoko
>>> restauruoti. pats turiu senesni multika, tai apie sita tik info rinkausi
>>> kazkada. bet is sutiktu zmoniu supratau kad kai persedo nuo T4 i T5
>>> labai pajuto islaidu nasta. ai, dar t5 turi automatines dezes. tai dar
>>> didesne beda, nei pats motoras. isoriskai man grazus tas modelis, ipac
>>> kai sudedi facelift snukuti.
>>> Kurmis
>>>
>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>> news:ohk2h8$ovb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> klausimas ar tie 200-250kkm mistine rida mera su gera porcija
>>>> lietuvisko prieskonio, kai reali buna jau kokiu simtuku-dviem kkm
>>>> didesne. tai vat labai idomu butu atsiliepimai is tu, kurie nuo nulio
>>>> tuos PD drozia, o ne aleksoto turguj pirktus.
>>>>
>>>> On 2017.06.11 21:30, Dainiushas wrote:
>>>>> tai kas ty sugaudys kiek ten ko daryta jau buvo. Bet kiek teko matyt
>>>>> mašinų, tai ant tų 200-250kkm dažnokai toks lūžis pareina, kai dahuja
>>>>> visko susipisa. Ką paskui sutaisius vėl galima važinėt. Tai tik lieka
>>>>> klausimas - buvo tai atsitikę ar dar bus :)
>>>>>
>>>>> Nu ir ten jų kaina tokia bbs....
>>>>>
>>>>> 6/11/2017 9:20 PM, CodeC rašė:
>>>>>> nu tiek esu girdejes, bet pasiziurinejus skelbimus net ne turkiskus,
>>>>>> tai nemzai tu t5 su 300-500kkm ridom pardavineja. tai kazkaip
>>>>>> nuvaziuoja jie juos? ar cia reik suprast, kad jau po 1-2 kartus
>>>>>> rimciau perrinkti jie buna su tokiom ridom? nes be PD, tai lieka T4
>>>>>> tiktais, kas jau biski istorija. tai net nzn ar galiu ar ne PD
>>>>>> nepirkt
>>>>>> ir ant kiek tai realiai blogai ? :) genda tai visos gi...
>>>>>>
>>>>>> On 2017.06.11 19:53, Igaliotinis wrote:
>>>>>>> jei gali PD nepirkt, tai nepirk
>>>>>>>
>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>>> news:ohjo0b$hea$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> o jei i tema kanors? iki kiek tie PD varikliai sukasi be
>>>>>>>> kapitalkes?
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 2017.06.11 15:50, Igaliotinis wrote:
>>>>>>>>> bus kaip su e31, ferariais ir pan. patriesi biski ir praeis
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "CodeC" <c@c.c> wrote in message
>>>>>>>>> news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero -
>>>>>>>>>> blogo
>>>>>>>>>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai?
>>>>>>>>>> dvi
>>>>>>>>>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas
>>>>>>>>>> dar
>>>>>>>>>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
>>>>>>>>>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm
>>>>>>>>>> rida.
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>