Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-11 21:20:40
nu tiek esu girdejes, bet pasiziurinejus skelbimus net ne turkiskus, tai
nemzai tu t5 su 300-500kkm ridom pardavineja. tai kazkaip nuvaziuoja jie
juos? ar cia reik suprast, kad jau po 1-2 kartus rimciau perrinkti jie
buna su tokiom ridom? nes be PD, tai lieka T4 tiktais, kas jau biski
istorija. tai net nzn ar galiu ar ne PD nepirkt ir ant kiek tai realiai
blogai ? :) genda tai visos gi...