Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-11 23:25:29
nu man nereikia isrisimo ar man jo reikia is principo. domina technines
detales. apie salono apsildyma prie -10..-20 va niekas dar nepaporino.
man juo vaziuot patiko. ne lengvoji, bet vairuojasi maloniai.
nereikia net 4+4 su dviraciais. 2+2 sumest daug galvos nesukant,
neardant, nesipisant su laikikliu nesamonem ir negadinant dviraciu -
nesigauna net su grandu. ir tas 'tik' tai mano atveju twice a week kaip
minimum.

p.s. ant stogo laikikliai yra total sado mazo. turejau naujus nusipirkes
thule skersinius + 4 laikiklius. atidaviau atgal rades prie ko
prisipist. su skersiniais nevazinesi pastoviai kaip ir su laikikliais.
viska ten uzdet ir poto nuimti, kad pasivezt dvirkas pavakarei pavazinet
- nu nx. praeina noras ir laikas kazka daryt is principo, kol ten viska
sustabeliuoji. ant kablio dedamas 'hang on' yra geriausias is blogiausiu
variantu, bet jau uzpiso ir tas, dviraciu skaicius isaugo, todel ir
reikia budos. nu o kai bus buda, tai ir kitu panaudojimo atveju atsiras.