Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Kurmis
Data: 2017-06-11 22:08:32
a) imi tai iki kvadratinio granda ir viskas jame telpa nekitaip nei Teskej.
b) nu tai vw su rudimis tai jai ne sh? beje cia apciupinejes taip lygini?
nes man nei vonia, nei teske neblizga kokybe.
c) vonio dyzelines imti negalima, o t5 benzine dar brangesne nei dyzeline,
pagalvok kodel. tiek kad vokieciui kiek geriau sekas su dyzeliais.
d) nu toki kirogaza vadeliojant dujos kazkiek pristabdo pinigines tustejima.
kas irgi ne dyzelio naudai.

Kurmis