Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-06-16 07:44:54
On 2017-06-15 22:48, CodeC wrote:
> [...]
> gavosi 165x120x100 cm su nedideliais uzmetimais atsargai. itariu, kad
> tiek gautusi tik ilgos bazes T5 su dviem eilem sedyniu, to tokio as
> tikrai nenoriu. gal kas turintis T5 patikslins, kiek ten lieka ilgio nuo
> antros eiles sedyniu iki galo, kai isemi trivieti suola?
> kazkaip nerandu googlej atsakymo, nors kiti matmenys yra. i ploti
> gaunasi apie 122cm, vizualiai atrodo kad ir i ilgi tiek pat...
> vokietijoj gan populiarus tvirtinimai i begius grindyse dviraciams.
> maciau foto kur 4 sustatyti, bet ten isimtos buvo visos sedynes, tik

Pati ideja kvaila del dviraciu pirkti multivana... Ne tam jis skirtas.
Jei nenori dviraciu veziotis isoreje, yra daug kitu (pigesniu ir labiau
tinkanciu) alternatyvu (bet koks krovininis busas su 4 sedynem, pikapas
su uzdengta krovinine dalimi, netgi priekaba su kieta buda (ir kainuotu
tik 1kEu ribose nauja + dviraciu tvirtinimai)

Jei del parkingo miestu centruose, netelpa tas multivanas, netelpa.
Ivaziuoji i aikstele, vietu kaip ir yra, o va ivarius i jas multivana
visos jo ribos sutampa su aiksteles linijomis, ir neitu islipsi, nei i
greta stovincias kas ilips... Reikia erdvesnes vietos. O tada jau ir bet
koki busika sutalpinsi...

Audrius K.
P.S. Teko matyti, kaip vokieciai vandens motocikla i kroatija atsiveze
krovininiame busike. Pakol neiskrove, nieko nesimate...