Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Linelis
Data: 2017-06-12 09:58:43
Laba,
nu bet čia ir pievas rašinėja :)
čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo 
kvalifikacijas ... :)
Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į 
variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D

Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
antri metai važinėju, vis dar džiugina.
Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau kad 
pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info 
apie juos, ypač rusu forumai.

Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip 
mašina,
bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)

1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o 
poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau 
važiuoti.
2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min ir 
atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom

bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai, 
kuro sanaudos realios 9L

tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.


"CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...

butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.