Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: dz
Data: 2017-06-12 14:27:48
as pats irgi nuo t4 persedau jau metai i t5 faceliftini 2,5l, irgi pirkau
pigiai  vaziuojanti, bet sudrozta ant visokiu smulkmiu ir su rida 400+ ,
galvojau reiks kokia 1k idet, bet gavosi gal 2,5k:),

zodziu pritariu viskam ka sake, servise liepe stebet ar neatsiranda tepalo
antifryze, nes tipo nelaiko vandens pompos ir ko pasekoje susipisa ten daug
ir brangiai

pati masina po t4 (sudrosto begalo, atidaviau tiesiai i strota) vaziuoja
daug smagiau, garso izoliacija padori, ant kelio gan gerai stovi kaip toks
aukstas...

kol kisau bapkes, kad suremontuot t5 tai buvau jau nusprendes, kad
permokesiu plius atsikratysiu kitos ale iseigines auto ir sekancia imsiu
nauja ir vaziuosiu ilgai kaip baltas zmogus, bet paskaicius cia tema apie
auto garantija, kad ble nebe viskas kas gali gest, lipa ant naturalaus
nusidevejimo tai daba bbz:)

"Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...

Laba,
nu bet čia ir pievas rašinėja :)
čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
kvalifikacijas ... :)
Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į
variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D

Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
antri metai važinėju, vis dar džiugina.
Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau kad
pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info
apie juos, ypač rusu forumai.

Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
mašina,
bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)

1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
važiuoti.
2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min ir
atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom

bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai,
kuro sanaudos realios 9L

tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.

"CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...

butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.