Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-11 23:49:31
10-12k vs 35k. nu gal nesvaik bent jau apie situos :) kas ten tam T5
taip jau smarkiai susipist gali? variklio kapitalinis blogiausiu atveju.
2-4k ir vel vaziuoja? o greiciausiai uzteks 1-2k kokiems nenumatytiems
remontams, o visa kita bus eiline eksploatacija, kuria keliomis eilemis
suvalgys naujo fordo aptarnavimo kastai.