Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-12 00:10:49
'cielam' dviraciui reikia apie 2m ilgio. realiai tai net T5 yra 'tik
tik' isemus galini suola. todel yra sugalvotas man asmeniskai labai
tinkantis sprendimas - dviraciu laikikliai, tvirtinami i grindu begelius
multivan'e. dviraciai i juos tvirtinasi nuemus priekini rata,
prisiverzia sakes dropout'ais su QR (quick release). stovi stabiliai,
niekur nesidauzo, sumazeja ilgio poreikis, nes nera rato. begeliais
laikikliai slankiojasi, todel lengva sutalpinti kelis dviracius salia,
kad netrugdytu vienas kitam vairais. mano visi dviraciai su greitai
nuimamais ratais, tai man tinka. rata nuimti pora sekundziu. uztai vairu
persusiot nereik, kas uzpisa nerealiai. i jokia kita masina taip
nasigauna sustatyt 4 dviraciu. o i T4/T5 2 dviracius isvis gali sumesti
bilekaip, su gumom prikabint kad nesimakaluotu, nieko ardyt nereikia.