Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: CodeC
Data: 2017-06-12 21:48:51
On 2017.06.12 11:17, fenix@h wrote:
> 2017.06.11 22:01, CodeC rašė:
>> a) mazas
> grand voyager

sakau - mazas. zemas, siauras. jei uzdujinsi tai isvis i savo sena volva
daugiau sukisiu nei i ta granda.

> zinau daugiau nei 1 pavyzdi, kuris atrodo neuzmushamas isoriskai,
> eksploatacijos prasme irgi ledas. ten bagazniko dagti vienam keite kai
> jaunyste buvo pats atstovas

poziurio reikalas. man jis tiesiog kirviu darytas, nepatiko visiskai,
kaip ir visos amerikines masinos.

> zinau viena, kuris uzmushe kebula (papuvpo) dyzelis norm

> o be reikalo. variklis paprastas, dideles kubaturos, be turbos. dedasi
> ir reguliuojasi paprastai

ir ka tada su juo veikt? dziaugtis kad pseudo pigiai vaziuoja ? :)
atmeciau galutinai vojadzeri, pradziai dar buvo mintis. bet uzteko
keletu pravaziuot, pasedet, padarinet duris, pavairuot biski - aciu,
nereik tokio 'gerio'.