Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-13 08:12:53
Mano X-Trail'as T30 dabar visai priartėjo prie 270kkm. Tai jo, kasdieniniam
drožimui jau darosi per daug pavargęs (nors įdėjus tam tikrą sumą € manau
dar ilgai važiuotų neknisdamas proto). O kur kaime žvyrkeliais ar į
medžioklę tai dar gali ilgai važiuot ir beveik neinvestuojant, tik dujytes
sudėt reikia :)

"CodeC" <c@c.c> parašė naujienų
pranešime:ohmur2$d4l$1@trimpas.omnitel.net...