Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Linelis
Data: 2017-06-12 10:07:27
Dar jei apie dviračių vežiojimą su T5

man patogiau ant paprastos auto ant stogo.
T5 turėsi pirkti laikiklį ant bagažinės, nes į vidų tikrai retai kada dėsi
(čia mano nuomonė)
visų pirma reikės išimti sėdynes jei norėsi vežti dvirkas viduj, išėmimas
užtruks, reikės kažkur sudėti tas sėdynes, jos užims vietos garaže kaip 1
auto
o svarbiausia, galinę sėdynę-lova norint iškelti, reikės 2 vyrukų, o ir tai
abiem stringai paruduos, nes ana sveria tai nuinakum. Žodžiu su žmona
neiškelsi :)
toliau, kaip sustatysi dviračius viduj? dvirkos judės trinsis, saloną trins,
tuoj kažką aplaužysi ir baigsis tokie vežiojimai.

Tada pagalvojus, jei tikslai kažką vežiotis viduj, tada kam pirkti multivaną
už brangiai, gal geriau caravelle ar transporterį kombi, pinigai mažesni,
sėdynės lengvesnės išimti,
bet skambaliukų mažiau žinoma.

"Linelis"  wrote in message news:ohle33$uea$1@trimpas.omnitel.net...

Laba,
nu bet čia ir pievas rašinėja :)
čia žiūriu su kiekvienais metais "eGZpertai" tobulėja ir keliasi savo
kvalifikacijas ... :)
Ypač patiko tas, kur tipo jei susipisa vairo stiprintuvas, skystis sueina į
variklio tepalą :D .... šitą tai užskaitau :D

Turiu aš tą MULTIVANą T5, pirkau tipo lavoną nuvarytą su tikra 450kkm
antri metai važinėju, vis dar džiugina.
Taip, galvą tvarkiau, į apačia nereikėjo lysti. bet aš specialiai pirkau kad
pats susiremontuočiau o ne suremontuotų pardavimui.
Aš apie T5 daug galiu pripasakoti, bet tai pilnas interas ir jutubas info
apie juos, ypač rusu forumai.

Trumpai tariant yra taip: jei pats remontuosi - viskas dzin, mašina kaip
mašina,
bet jei viską darysi servisuose - KAINUOS :)

1problema - variklio konstrukcija sudėtinga, jis važiuoja apie 300kkm, o
poto prasideda smulkūs gedimai, kurie gali užlenkti visą variklį,
todėl jei ką remontuoti, tai kokybiškai, o ne pakrapštyti ir toliau
važiuoti.
2problema - priėjimai remontui, taip priekinis bamperis nusiima per 15min ir
atsitraukia radiatoriai į priekį ... bet tas mažai džiugina :)
visa kita - eilinė mašina su 10-15metų senumo bėdom

bet mane pvz iš esmės gausiai džiugina, ypač vasarą, kelionės, gabaritai,
kuro sanaudos realios 9L

tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.

"CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...

butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.