Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: dzonis
Data: 2017-06-13 09:11:02
Gal jau nustok čia svaigti ? Nuemus priekiniu ratus - važiuoja 4 žmonės su 4
dviračiais viduje. Dujos dedasi į vidurinių sėdynių dėžes , galinė sėdynė
susideda į grindis.
Išėmus vidurines sėdynes gali vežti OSB 2400*1200 viduje . Aš suprantu , kad
jis tau nepatinka kaip auto, bet nusišnekėjimui irgi ribos yra.

"CodeC"  wrote in message news:ohmnmj$617$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.06.12 11:17, fenix@h wrote:
> grand voyager

sakau - mazas. zemas, siauras. jei uzdujinsi tai isvis i savo sena volva
daugiau sukisiu nei i ta granda.

> zinau daugiau nei 1 pavyzdi, kuris atrodo neuzmushamas isoriskai,
> eksploatacijos prasme irgi ledas. ten bagazniko dagti vienam keite kai
> jaunyste buvo pats atstovas

poziurio reikalas. man jis tiesiog kirviu darytas, nepatiko visiskai,
kaip ir visos amerikines masinos.

> zinau viena, kuris uzmushe kebula (papuvpo) dyzelis norm

> o be reikalo. variklis paprastas, dideles kubaturos, be turbos. dedasi
> ir reguliuojasi paprastai

ir ka tada su juo veikt? dziaugtis kad pseudo pigiai vaziuoja ? :)
atmeciau galutinai vojadzeri, pradziai dar buvo mintis. bet uzteko
keletu pravaziuot, pasedet, padarinet duris, pavairuot biski - aciu,
nereik tokio 'gerio'.