Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Kurmis
Data: 2017-06-14 23:23:57
tu gal iskart pirk su konkreciu gedimu, nes tokie kaip tas kur remontuotas,
bus ir kiti. tik gali papulti iki to remonto arba jau po jo.
beje, cia man panasiau i kreivai suremontuota modeli, nes daryta, nedadaryta
ir parduodama. na o tos neva naujos dalys, tai nu nevakar sudetos. garantiju
nebus, tai jau geriau visai butu nerases kas kaip.
Kurmis