Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-06-12 01:20:02
nu aš gal ne žanro fanas, tai gal todėl kažkokių esminių skirtumų tarp
trafiko ir multivano neįžiūriu. juolab, jei važiuojama bus netoli. Ir
ypač kai kalba apie naują vs 15m senumo nujotą trantą.

Ir net nusipirkęs ledinį, keisi tepalus filtrus stabdžius pirksi
padangas ir dar bala žino ką. Nekalbu jau apie metalo laužą už 6k. Čia
nebent jei tie dviračiai jau užpiso ir ieškai naujo hobio :)