Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: news reader
Data: 2017-06-13 10:14:03
Jeigu visi dpf laikytu 400k tai cia butu viena patikimiausiu detaliu
automobilyje.

Dainiushas <skirdain@gmail.com> wrote:
> vargiai ten tas DPF'as kažką labai pridusina, ypač jei viskas 
> veikia....draugas dvilitrį pasatą turi, tuoj 400kkm, veikia tie DPF'ai.
> 
> Diržų išvis ten jokių nėra, krūva dantračių. 
> https://vwpress.files.wordpress.com/2012/01/ssp-305-e.pdf
> 
> 6/12/2017 7:53 PM, CodeC rašė:
>> On 2017.06.12 09:58, Linelis wrote:
>>> 
>>> tai va, klausk konkrečiai ką nori sužinoti.
>> 
>> kiek mieste kuro ima?
>> webastos dvi buna gan daznai - kokios jos ten?
>> ar antros eiles sedynes galima sudeti viena paskui kita vienam sone 
>> isemus galini trivieti suola? siaip yra mintis pasidaryt is 7-viecio 
>> 5-vieti, dasipirkus papildoma antros eiles sedyne. bet cia tik siaip 
>> pasvaigimas kolkas.
>> su ~250kkm rida nupirkus uz 8-10k galima tiketis, kad nereiks antra tiek 
>> sudet per sekancius 100 kkm ? :) galvoju imti mechanika, ne automata.
>> gal zinai kiek kainuoja sankabos komplektas + smagratis su darbais?
>> dirzo ten nera kaip suprantu, keist nereik?
>> 2003 metu T5 buna 128kw dar be dpf, euro3, tai va apie toki ir galvoju, 
>> gal biski sveikesnis gausis su dpf nenudusintas.
>> 
>>> 
>>> 
>>> "CodeC"  wrote in message news:ohj4lp$1sk$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 
>>> butu naudojamas kaip kasdienis auto, papasakokit kanors gero - blogo
>>> rysium su situo kontekstu. ziema syla salonas letai tikriausiai? dvi
>>> webastos - reiskia viena slapia, kita sausa, ar kanors kito? kas dar
>>> gali buti uzpisancio, naudojant namai-darbas rezimu? parkingas ne
>>> problema. lenktyniaut poreikio nera. perkamas butu su 200-250kkm rida.
>> 
> 
>