Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-06-12 00:53:19
na tai dedi ir įdedi. Arba konstatuoji, kad apsieisi :).

Kas link durų....na su įlipimu ten tikrai problemų nėr, tai IMHO antros
durys tai paskutinė problema....

kas link esmės, na aš tai suprantu, kad Multivanas yra gausiai zjbys,
bet nu 15kos metų ir su 300kkm, už tiek kiek jie kainuoja, tai jaučiu
nepirkčiau jokiom aplinkybėm. Visgi turbūt pasiimčiau tuos 10-12k, o gal
net 15k ir eičiau testdraivint ford'ų renault tojotų citroenų salonuose
ir žiūrėčiau kur gaut gerą kainą už minimalų tenkinantį wishlist'ą. Nes
bus mažiau kuro, mažiau problemų, žiū gal bet padangų nereiks pirkt. Po
2m bus aptarnavimas spėju ~150€, dar už metų - TA, kuri bus tik
formalumas. Ir kiekvieną mielą rytą eisi ramiai į kiemą ir žinosi, kad
užsives ir nuvažiuosi ten kur reikia.