Tema: Re: t5 multivan 128kw tdi
Autorius: Tomas
Data: 2017-06-13 18:11:37
kas VLN daro pusasius?

"Linelis"  parašė naujienų news:oho23l$9ag$1@trimpas.omnitel.net...

kiek mieste kuro ima?
Pas mane vaikšto vidutinės 8,5-9,5L , apie 30% miestas, kita užmiestis apie
100, Lietuviška autostrada 130-140

webastos dvi buna gan daznai - kokios jos ten?
Skirkit webastas nuo pečių. Yra priekyje pagrindinis, ir gale papildomas.
Visą sistemą šildo variklis, ir papildomai webastos pečiukas.
webastos valdymas būna lubose, jis programuojamas, jei nėra valdymo, valdo
variklio blokas, realiai šildo tada, kai įjungtas variklis.
Gaima nesudėtingai atskirai įsidėti valdymą.

ar antros eiles sedynes galima sudeti viena paskui kita vienam sone
isemus galini trivieti suola? siaip yra mintis pasidaryt is 7-viecio
5-vieti, dasipirkus papildoma antros eiles sedyne. bet cia tik siaip
pasvaigimas kolkas.
Taip, galima

su ~250kkm rida nupirkus uz 8-10k galima tiketis, kad nereiks antra tiek
sudet per sekancius 100 kkm ? :)
Tokio klausimo tau niekas neatsakys, senos mašinos pirkimas - loterija.
Na nebent klausk asmeniškai Dainiušo ar kito egzperto, anie gi viską žino,
nes visą internetą perskaitę po kelis kartus :)

galvoju imti mechanika, ne automata.
Apie automatus nieko nežinau, nes tiesiog nesidomėjau. Mano supratimu -
kelioninė mašina tik mechaninė, bet čia labiau mano psichologinė problema :)

gal zinai kiek kainuoja sankabos komplektas + smagratis su darbais?
Neteko keisti, nežinau, bet nemanau kad kosmosas.
Aš galiu pasakyti apie dešinį pusašį. Čia visi gazdina kad kosmosas, tai va,
Vilniuje daro. nuveži seną, jie privirina naujus šlicus ir atiduoda atgal.
Viskas per dieną, ir viso kaina berods 120eur

dirzo ten nera kaip suprantu, keist nereik?
Ten viską suka dantračiai, jei tikrai rasi su 250rida - manau pamiršk. pas
mane 450 ir dar sukasi. Dažniausiai ten sudyla kompensacinis, kuris eina į
siurblius,
bet neišsiardęs variklio nepamatysi, taip kad manau pamiršk tą klausimą :)

2003 metu T5 buna 128kw dar be dpf, euro3, tai va apie toki ir galvoju,
gal biski sveikesnis gausis su dpf nenudusintas.
Šio klausimu nesu tikras, bet manau kad 2003-2006m varikliai tikrai nebuvo
dar DPFo
katalyzas yra, bet jei kas nepatiks - išsipjausi naxer ir važinėsi ramiai,
dar ir virš 100eur gausi :)
Kompui ir jo valdymui visiškai dzin tas katalyzas.