Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-06 00:27:57
Jei nebuciau Sade irasu paklauses, buciau galvojes apie Myryad Z. Dabar
liekas Cyrus :)

Del Cyrus CD - bijau iskarto tiek isleisti. Laikai tokie neaiskus dabar ;/
Be to truputi kelia nerima 6SE problemos su CD valdymo softu. Taip pat
perskaiciau, kad Cyrus kazka naujo pristatys Bristol parodoj -
http://www.bristolshow.co.uk/news_detail.lasso?newsid=1864&news_title=