Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-05 11:58:18
Klausiau vakar RS6 su Cyrus 6v2 :) Nuolaida 20% dar galioja Cyrus .

Ka galiu pasakyti. Buvo lyginta Myryad Z vs Cyrus 6v2 (zinau, kad gal ne
visai atitinka kategorijos).  Mano neislavintai ausiai Cyrus kaip ir geriau,
ar bent jau negadino garso. Vieninteli skirtuma koki pastebejau - tai zemu
atkurimas. Cia Cyrus labiau patiko - ypac man tai pasijaute, kai paleidau
Sade kelias dainas. Skirtumas tarp Myryad Z ir Cyrus 6v2 buvo akivaizdus.
Gavau ir lankstinuka apie Cyrus produktus :) Na patiko ta Cyrus ideja, kad
betkada gali padaryti upgrade i aukstesne klase ir pan. Kaina tada butu
skirtumas tarp pvz., 6v2 ir 8 v2 + siuntimo islaidos. Aisku galima ir kitu
keliu - prideti galios stiprintuva ar prev2+galios stiprintuvas ir pan.

Tiesa, kokia tavo CD grotuvo versija  - 6s ar 6se? Kaip CD nuskaito? Ar
nekyla problemu su nuskaitymu ir pan.? Forumuose paskaiciau, kad 6SE/8SE
kaip ir turejo problemu kai tik pasirode su CD nuskaitymu