Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-05 15:10:44
"eMJei" <mjordanas@gmail.com> wrote in message
news:gmeo5p$7jf$1@trimpas.omnitel.net...
>o kokia jau ten ta fizika mokykloje? U=IR ?

na buvo gi ten akustikos pradziamokslis.

> Tikejimas cia nieko detas.

tikejimas visada detas.

> Juk pries pakeisdamas standartini "kompini" matinimo kabeli audofiliniu
> tikrai netikesi kad jis duos itaka. niekas netiki. as irgi netikejau. ir
> geriau netiketi - taip automatiskai atkrenta ir placebo ir religines
> nuostatos ir visa kita - juk netiki :)

placebo nera tik tikejimas,. placebo yra neteisingas priazasties->pasekmes
vertinimas, o tai truputi platesne savoka nei tik tikejimas. todel gi
placebo neatkrenta.

> Jei atradimas teigiamas, pradesi po truputi netiketi nei contaxo
> postulatais , nei juolab mokyklinio lygio fizika. Tereikia tik CD grotuvo
> elektros laida pakeisti... :)

na kai pradesiu abejoti pamatine, t.y. mokyklinio lygio fizika, tai
susirupinsiu savo psichine sveikata :) kol kas neigti mokslo remdamasis "man
atrodo" beigi "marketingo skyrius taip sako" nesiruosiu. :)