Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-03 08:47:50
Jau pradedi uzknist.

Aiskiai pradzioj parasyta buvo apie W. Aparaturos niekas neminejo.

Kalbejo kad uztenka garso. Vienas paminejo lempini, as paminejau radijo taska.
Kas kalbejo apie kokybe? Kas lygino lempinio kokybe su tasko?
Vienam ale radijo tasko aparaturos kokybes uztektu ir jis sakytu nafig man tos kad ir 50W kolonkes, uzteks 30W ir taip garso per akis.
Kitam ir 100 gal mazai su geresne aparatura.

Isikabinai i viena zodi kaip ozys ir nieko nematai aplinkui.