Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-04 16:12:31

 Tada klausimas, kam rodyti internete tuos gaminius, kurie nedera tarpusavy
ir erzinti potencialius klientus (cia ne tik apie Hifi pasauli). Atsirinkti
pagrindinius tiekejus ir viskas. Ir patiems paprasciau butu, ir klientus
maziau neerzintu.
> na hifi pasaulis turi tik tai, kas JIEMS groja, visa kita tik atsotvauja
> :) ir modleiai tik tie kurie jiems groja (galioja ir ausinems). rotelio
> ten niekada nesu mates (metu laikotarpyje) :) ir manau, kad niekada
> nebebus :)

Omeny turejau - brangesnes.
> denonas visai turetu groti.

Irgi teisingai nuostata ;)
> as tai laikaiusi tos nuosatos, kad ssitema turi jau groti tyliai, nes
> garsiai klausausi (bent as) ne daugiau triju procentu laiko...

O tai jeigu prie tavo esamos sistemos pridejus galios stiprintuvus ar kaip
ten jie vadinasi, nebutu pasiekta ko nori?

> metalas metalui nelygu. gal trash metalui uzteks ir tik galios, bet speed
> power metalui reiks ir detalumo, greicio.. jeiug to nebus, tai neimanoma
> klausyt bus. va pas mane pakankamai detaliai goroja, bet jau vien del
> raumenu trukumo ir kad negaliu klausyt garsiai retai klausau..(nera
> galimybes garsiai klausyti.. labai retai tik vienas lieku namuose ), o
> jeigu veltu garsa, tai neikada nedeciau komapkto.

B&W  6 serija buvo taikinyje, bet kiek perdideles :(  (ypatingai kas liecia
gyli)