Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-04 09:18:55
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gmaclt$bmg$1@trimpas.omnitel.net...
> Dekui uz info.
>
> Dar keli klausimai jei nieko pries :) Kokius kabelius pasirinkai
> komponentams ir kolonelems? Koks geriau variantas 2 RCA i 2 RCA:  kai jie
> sujungti ar atskirai kairiam ir desiniam kanalui? Ar nera skirtumo,
> svarbu, kad ekranavimas geras butu?

Kolon kabeli nepamenu firmos. tarpblokinius turiu du: cyrus ir audioquest.
normals kokybiki kabeliai. bandiau abu, bet taip audiofil giriamo
(peikiamo) skirtumo tarp kabeli neigirdau :)
KAbeliai kaip suprnatu 2 RCA  2 RCA. Jeigu kils klausimas kodl du
kabeliai, tai i kart atsakysiu, nes turiu ir CD ir Tuner. vienu kabelkiu
gi nepajungsi :)
Manau, kad svarbu, kad kabeliai bt kokybiki (kokybikai padaryti) visa
kita jau kainos, skonio, noro, poirio reikalas, kuris nebtinai siejasi su
objektyvia realybe :)

> Nelabai noriu sutikti, nes MA koloneles kazkodel parduoda rinkos kainomis.
> Pvz. Lenkijoje RS6  kainuoja tiek pat kaip ir Lietuvoje, tik zlotais, t.y.
> ~3600 PLN. NAIM produkcijai kainos uzkeltos mano nuomone :( Papildomos
> verts kaina juk irgi turi ribas :)

na ribos yra svoka slygin :) jeigu kaina tokia, matyt mons perka. a
links pasitikikt savo ausim. stebuklo u t sum a neigirdau. man
asmenikai cyrus 6 plius MA RS6 skamba kur kas graiau. bet ia skonio
reikalas, nes braias naim'o (kolonls irgi naim'o buvo kurias klausiau)
yra visikai kitas. velnesnis, duslesnis.. tuo tarpu kai MA yra skambesnis,
aikesnis, bet tuo paiu ir kiek metalikesnis.. na skonio reikalas visa
tai.
Man igirdus pirm kart MA RS6 su denon pma 700 kok tais diaziuk buvo
"WOW" kaip skamba., ilgiau paklausius, supratau, kad denonas yra ne to lygio
stiprintuvas, neigroja jis nei puss to, k gali RS6. tada pabandiau
cyrus. ir buvo "oba groja", pabandiau kitus panaios kain kategorijos
stiprius, bet ne tai, ne cyrus... :) taip ir likau su tokiu komplektu. va
jau metus klausau ir beveik neturiu priekait. iekojau universalios
aparatros u priimtin kain. negaliu sakyti, kad nusipirkau visikai
universali (galbt pai universaliausi k radau u toki kain), nes
turiu priekait power metalui.. neskamba tiap kaip per ausines :) bet
kitiklausomi muzikos stiliai groja, mano supratimu, puikiai. Tiesa
praktikai neklausau sintetins muzikos. bet ji daugumoj irgi groja labai
neblogai.
Taigi jei turi klausim irt domina mano subjektyvi, jokiais faktais, o tik
mano nuomone pagrsta informacija, klausk :) visada smagu pasigirti,
padiskutuoti :)