Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-03 22:07:09
Is dalies sutinku su siuo teiginiu. Pats irgi nemazai skaiciau forumuose ir
pan. kad gerai skambanti stereo sistema yra pigiau nei namu kino sistema.
Man ne velnio :( Kiek man teko, paprastam vartotojui be islavintu ausu,
paklausyti stereo komplektuku., visi kazkodel perkobdavo 6000 Lt ar arti
sios sumos :) Pigesni variantai visiskai nepatiko: nera tos muzikines
scenos, muzika atrodo negyva, truksta detalumo,.t.y. "neveza".

Paskutinis perklausytas variantas buvo myryad z + Monitor Audio RS6. Gal ir
nieko komplektukas.