Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: tOMZY
Data: 2009-02-04 15:32:34
Na, kainuoja jau tokie dalykai. Arba išeitis - pirkt mažiuką nešiojamą kompą galima.

Aš ir pats ilgai galvojau, kaip man klausyt savo 150 GB muzikos. Squeezebox buvo variantas, bet atidėjau.
iš seniau turėjau COWON Q5W media grotuvą (visokius lossless groja) su SPDIF išėjimu ir ką tik nupirkau jam į porą išorinį DAC. Deja, DAC atkeliavo brokuotas, išsiunčiau atgal į Angliją, laukiu grįžtant. Per porą minučių kol dar DAC veikė, spėjau suprast, kad jau lyg ir baigsis mano vargai – bent pradinis įspūdis buvo toks, kad grojo ne ką prasčiau nei iš CD.