Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-05 15:16:34
iaip tai norjau atskir diskusij uvesti apie 2.1 sistemas, t.y. apie
sub'us stereo sistemose.
tek girdti tik pigiasias sistemas su subais. tai baisu norisi prieiti ir
ijungti. jis ten tik gadina gars ir sienas drebina..
iaip su nomrlaiom kolonlm man ir tiap netrksta t bos, tai koks sub'o
tikslas?
nors gal sintetinai muzikai, kur dirbtiniai emi turt bti dar labaiau
ireikti?