Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: tOMZY
Data: 2009-02-04 07:50:33
Ne ponas, bet atsakysiu :)
Mano pasirinkimas net ir salono darbuotoją nustebino, bet net ir beveik po metų manau, kad pasirinkau teisingai. Irgi klausiau nemažai komplektų, dar prieš klausymą internetu buvau išsirinkęs jūsų čia minimas RS6, bet va paklausius jos mane nelabai sužavėjo. Ne viskas skambėjo kaip man patinka. Tarkim, akustinė gitara skamba puikiai,  bet  vokaliniuose kūriniuose man jaučiasi kažkoks metalinis priekambis.
Galiausiai padariau taip - paėmiau Audio Physic Spark kolonėles ir Magnat MC1. Manau, kolonėlių potencialio dar iki galo neišnaudoju, tai kažkada paeksperimentuosiu ir su kita aparatūra .Jei krizė baigsis :)
Groja viską išskyrus sunkią, trankią muziką. Bet tokios ir nemėgstu. Tik va kadangi dažnai muziką klausau ir tik kaip foną, norėtųsi, kad klausant tyliau, žemi dažniai geriau atsiskleistų.