Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-05 12:20:38
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmed7q$j6r$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> visai atitinka kategorijos).  Mano neislavintai ausiai Cyrus kaip ir
> geriau, ar bent jau negadino garso. Vieninteli skirtuma koki pastebejau -
> tai zemu atkurimas. Cia Cyrus labiau patiko - ypac man tai pasijaute, kai
> paleidau Sade kelias dainas. Skirtumas tarp Myryad Z ir Cyrus 6v2 buvo
> akivaizdus. Gavau ir lankstinuka apie Cyrus produktus :) Na patiko ta
> Cyrus ideja, kad betkada gali padaryti upgrade i aukstesne klase ir pan.
> Kaina tada butu skirtumas tarp pvz., 6v2 ir 8 v2 + siuntimo islaidos.
> Aisku galima ir kitu keliu - prideti galios stiprintuva ar prev2+galios

na tas apgreidas gal ir smagu, kaipo opcija, bet ar naudingas tai fig znajet
:)

> Tiesa, kokia tavo CD grotuvo versija  - 6s ar 6se? Kaip CD nuskaito? Ar
> nekyla problemu su nuskaitymu ir pan.? Forumuose paskaiciau, kad 6SE/8SE
> kaip ir turejo problemu kai tik pasirode su CD nuskaitymu

Mano grotuvas 6s, kaip suprantu senesnis. skaito puikiai. kartais kai
rainju audio CD ir kompas ten pavaro su visokiomklaidom ar pan, tai bna,
kad "no disk", bet pakartoji skaitym ir groja :) na bet taip buvo berods du
kartus :) iiap skaito visk, visokio sutrynimo ir visokios kokybs audio
cd.
iaip pas mane tik mygtukai kakai lievai grotuvo maigosi, reiks jauiu
garantin nutyst, kol dar galioja...