Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Icetom
Data: 2009-02-04 14:21:28
Na ir teisingai siulo Cyrus - 25 cm! Paziurejau su rulete ta vieta kur
planuoju statyti stiprintuva. Idealu tie 25 cm, jei statai vienas ant kito
(CD+stiprintuvas).
> na cyrus siulo nuo 25 cm. kabelius :)jeigu statai viena virs kito aparata,
> tai pats tas, kadangi pas mane stovi slaimais, tai jamaiu puses metro ir
> metro :)

Bet 700 ir 1500 visiskai skirtingi gaminiai. Pridedu viduriu nuotraukas.
Manau, kad kokybinis suolis garso atzvilgiu turi buti zymus.

Skambinausi i Hifi pasaulis. Denon 1500 neturi :( Turi tik Denon 700. Rotel
Rb1062 irgi neturi :( Pasake, kaip ir tu, kad Rotel yra astresnis Lieka tik
Cyrus 6 pasiklausyti. Siaip nemegstu, kai salonai-parduotuves
rodo-reklamuoja tokius ir tokius gamintojus, o atejus neturi pagrindiniu
modeliu perklausai. Nusipirkti koloneles ir po to maldauti-prasyti
stiprintuvo perklausoms namie. Cia ne man.

Dekui, kad priminei Focal :) Chorus 706 man ir nepadare ispudzio. Bet
tipinis AVD komplektukas Rotel Ra-06+Focal 806 V visai nieko man buvo. Reiks
gal dar karta pasiklausyti, tik si karta su rotel rb 1062+ focal chorus
806/807. Gal ir lentyniniu uzteks. Kambarys tai tik 18m2

Muzika klausau ivairia. Labai patinka Enigma, Jare (jiems klausant nereikia
ypatingos sistemos), Pink floyd'us, Cranberies. Bendrai - elektronine ir
rokas + kazkiek kiti stiliai. Taciau visa laika laikausi nuomones, jei
sistema gerai atkurs klasika. Susitvarkys ir su kitais stiliais. Na gal
isimtis metalas butu, kur jau greiciausiai reiktu statyti didelio galingumo
stiprintuva, tiklsiau integruotas+ galios stiprintuvas. Geresniam "vezimui"
:)