Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-04 09:31:45
"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
news:gmbab9$rh3$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne ponas, bet atsakysiu :)
> Mano pasirinkimas net ir salono darbuotoj nustebino, bet net ir beveik po
> met manau, kad pasirinkau teisingai. Irgi klausiau nemaai komplekt, dar
> prie klausym internetu buvau isirinks js ia minimas RS6, bet va
> paklausius jos mane nelabai suavjo. Ne viskas skambjo kaip man patinka.
> Tarkim, akustin gitara skamba puikiai,  bet  vokaliniuose kriniuose man
> jauiasi kakoks metalinis priekambis.

na tiap reikaipripainti, kad jos turi iok tok metalin priekamb. nors
aiku maen nei Focal chorus 7xx :) man jis netrugdo, tuo tarpu duoda tas
metlaikumas tokio galso aikumo, detalumo.... t.y. kiek lausiau tokio lygio
kolonli, tai gaunasi arba aikio, rykio skambios, greitos ir metalikos,
arba ramios, melodingos, bet biki velinaios gars, biki udaros....

> Galiausiai padariau taip - pamiau Audio Physic Spark kolonles ir Magnat
> MC1. Manau, kolonli potencialio dar iki galo neinaudoju, tai kakada
> paeksperimentuosiu ir su kita aparatra .Jei kriz baigsis :)

Na Spark'ai biki kita kategorija (bent kain) nei RS6. tikiu, kad turt
grot geriau. Ar tiek geriau kiek kainuoja? reikt paklausyt :)
Anyway subjektyviai manau, kad is magnatas nei puss neispaudia i
Spark'. bet investicija sakyiau teisinga :)
Bet i renkantis yra tendencija brangint kolonles aparatros sskaita :)
kas ioj kain kategorijoj turbt duoda apiuopiamaiausi rezultat.

> Groja visk iskyrus sunki, tranki muzik. Bet tokios ir nemgstu. Tik
> va kadangi danai muzik klausau ir tik kaip fon, nortsi, kad klausant
> tyliau, emi daniai geriau atsiskleist.

teisa sakant, planuoju daryti eksperiment, eiti per salonus ir prayti
duoti paklausyti k turi geriausio arba gero, kas grot t sunki ir tranki
muzik. nesu klauss nieko superbrangaus, ar brangaus, bet kol kas taip ir
neigirdau nieko kas j GROT. visur labiausiai trksta scenos ir jgos....
kakaip radedu prieiti ivados, kad aparatra iki 10-15 klt. tokios muzikos
groti negali :) nuomon labai preliminrai :)